Sunt rege


Pe cand eram un om al strazii,

Fara bani, fara nimic,

Doar inima avand,

Mi-ati dat de pomana minciuni,

Batandu-va joc.

Si-n rasetele voastre,

Am suferit, m-am inecat plangand.

Acum sunt rege,

Sunt legea voastra.

Da, sa fie aspru biciuiti,

Legati in lanturi, zdrentuiti,

Aceia care in ras m-au luat

Punandu-mi in palmele intinse,

In sufletul flamand,

Sperante desarte.

Pe toti care m-au pacalit

Ca viata-i un basm frumos,

Ca dragostea exista,

Ca nimic n-ar fi mai greu decat moartea.

Dac-am murit, n-a durat mult.

Dac-am trait, nu m-a durut?

 

1 Comment (+add yours?)

  1. ioana ionescu
    Jun 21, 2011 @ 16:49:47

    Am dobindit statutul de om al strazii prin libertatea totala de spirit.Ne putem numi rege al propriului Eu. Aceasta jungla din care facem parte din nefericire este guvernata de adevarati lei,care ne dau pe zi ce trece examenul cel mai feroce pe dreptul de a exista si de a .fi.

    Reply

Leave a comment